暗戀是一個人的獨舞。
Crush is a solo dance.
----Luke
 

 

在2008年5月,他成為美國偶像第七季的亞軍。他個人第一張單曲 "Crush"已在2008年8月發行,第二張專輯《迎向曙光》2010年10月5日發行。
 
 
I hung up the phone tonight
就在今晚 我掛了電話之後
Something happened for the first time
突然萌生出一種感覺,這是第一次
Deep inside it was a rush
內心深處的衝動
What a rush
太突然了
 
'Cause the possibility
是不是也有這樣的可能
That you would ever feel the same way about me
你會對我有同樣的感覺
It's just too much
或我想得太多
Just too much
想太多
 
Why do I keep running from the truth?
為什麼我要不斷逃避事實?
All I ever think about is you
一直以來我心裡想著只有你
You got me hypnotized
你讓我著迷
So mesmerized
如此著迷
And I've just got to know
我必須要知道
 
Do you ever think
你有沒有想過
When you're all alone
當你一個人的時候
All that we could be?
我們會是什麼樣子?
Where this thing could go?
事情會怎麼發展?
 
Am I crazy or falling in love?
我是瘋了還是墜入愛河?
Is it real or just another crush?
這一切是真實的還是只是另一場暗戀?
 
Do you catch a breath
你是否也會屏住呼吸
When I look at you?
當我看著你的時候?
Are you holding back
你會退縮嗎
Like the way you do?
像你現在這樣
 
'Cause I'm trying, trying to walk away
因為我會試著,試著就這麼走開
But I know this crush ain't going away
但我知道這種迷戀不會消失
Going away
不會消失
 
Has it ever crossed your mind
你有想過嗎
When we're hanging, spending time girl
當我們花時間玩耍,獨處的時候
Are we just friends? Is there more, is there more?
我們只是朋友嗎?還有別的可能嗎?
See it's a chance we've gotta take
看,這是我們必須抓住的機會
Cause I believe that we can make this into
因為我相信我們可以做到這一點
Something that will last, last forever, forever
會一直再一起,直到永遠
 
Do you ever think
你有沒有想過
When you're all alone
當你一個人的時候
All that we could be?
我們會是什麼樣子?
Where this thing could go?
事情會怎麼發展?
 
Am I crazy or falling in love?
我是瘋了還是墜入愛河?
Is it real or just another crush?
這一切是真實的還是只是另一場暗戀?
 
Do you catch a breath
你是否也會屏住呼吸
When I look at you?
當我看著你的時候?
Are you holding back
你會退縮嗎
Like the way you do?
像你現在這樣
 
'Cause I'm trying, trying to walk away
因為我會試著,試著就這麼走開
But I know this crush ain't going away
但我知道這種迷戀不會消失
Going away
不會消失
 
Why do I keep running from the truth?
為什麼我要不斷逃避事實?
All I ever think about is you
一直以來我心裡想著只有你
You got me hypnotized
你讓我著迷
So mesmerized
如此著迷
And I've just got to know
我必須要知道
 
Do you ever think
你有沒有想過
When you're all alone
當你一個人的時候
All that we could be?
我們會是什麼樣子?
Where this thing could go?
事情會怎麼發展?
 
Am I crazy or falling in love?
我是瘋了還是墜入愛河?
Is it real or just another crush?
這一切是真實的還是只是另一場暗戀?
 
Do you catch a breath
你是否也會屏住呼吸
When I look at you?
當我看著你的時候?
Are you holding back
你會退縮嗎
Like the way you do?
像你現在這樣
 
'Cause I'm trying, trying to walk away
因為我會試著,試著就這麼走開
But I know this crush ain't going away
但我知道這種迷戀不會消失
Going away
不會消失
 
 
 
Follow David Archuleta
 
Subscribe to David Archuleta on YouTube: http://smarturl.it/DavidASub?IQid=Dav...
 

 

NameCard

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Luke'sWay 路克 的頭像
    Luke'sWay 路克

    #nostorynomusic

    Luke'sWay 路克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()