Sometimes sorry is too late, but we learn from the mistakes.
有時道歉卻已經為時已晚,但是我們會從錯誤中學習。
 
----Luke
 

 

 
Lyrics:
 
I feel like we crossed paths at the wrong side
我覺得我們就像分別站在道路的兩端
We fell in love at the wrong time
我們在錯誤的時間相愛
Too many break ups
無數次的分手
Too many make ups
無數次的和好
Just to pretend like it's alright
只是為了假裝一切都會沒事的
 
I know there were times it was unreal
我知道,我們也有過各種美好,就像這段感情超越了現實一樣
But most of the time it was unfair
但是大多數時候,都存在著不公平
I know there were times I was never there
我知道,有時候我不在妳身邊當妳需要我
But there were never times that I never cared
但是從來沒有我不關心的時候
 
I swear
我發誓
I lost count how many times that I cheated
我數不清,我出軌了多少次
I lost count how many times that I lied
我數不清,我撒了多少謊
I lost count how many times I decieved ya
我數不清,我欺騙了妳多少次
All those nights that I would make you cry
那些數不清的夜晚,我讓妳哭了多少次
 
Now I know just how bad I need ya
現在,我知道我有多麼的需要妳
Lost without you right by my side
迷失的我,沒有妳在我身邊
I'm so sorry I wasted all of your time
對不起,我浪費了妳全部的時間
 
If this is goodbye
如果這就是再見
I just wanna tell you
我只想告訴妳
That I promise that I tried
我發誓我真的嘗試過
If this is goodbye
如果這就是再見
Then girl I'm so sorry
女孩,我很抱歉
For all the times I lied
為我一直以來說的謊道歉
 
But people can make some mistakes
但是人都會犯錯
They can learn, they can change
他們會從錯誤中學習,他們可以改變
But I know all it takes is some time
但我知道這需要一些時間
But if it's too late then I guess
但是,如果為時已晚,我想
That I wish you the best
我會給妳我最好的祝福,希望妳一切順利
I hope we'll meet somewhere down the line
我希望我們還能在未來相見
If this is goodbye
如果,這就是再見
 
Maybe I was immature, maybe I was too young, maybe I was just in denial
也許我還不成熟,也許我還太年輕,也許我只是在否認
Maybe I didn't realize that I had a good thing that was way more than worth my while
也許我沒有意識到自己擁有的這一件美好的事情,值得我付出一生
And you loved me for me, not because of ANTH or the money you see
而妳愛我只是因為我是我,不是因為我是ANTH或我賺的錢
Not because the chains on my neck, or the cribs that I got, or the trips that I take over seas
不是因為我脖子上的金項鏈,或我住的豪宅,亦或者各種出海旅行的機會
 
I was too busy running around, different towns, different girls that I'll never fall in love with
我總是太忙需要到處跑,不同的城鎮,不同的女孩我永遠都不會愛上
When I had a good girl back at home who was down from the start when I never really was shit
而我有個女孩在老家,從我一無所有就開始跟著我
Now I feel so dumb, don't say that it's done
現在的我,只覺得自己很愚蠢,不要告訴我都已經結束了
Isabella you know that I still want this
伊莎貝拉,妳知道我仍然想和妳在一起
Baby please be honest
寶貝,請對我說實話
Do you really not want this?
妳真的不想再復合嗎?
 
 
If this is goodbye
如果這就是再見
I just wanna tell you
我只想告訴妳
That I promise that I tried
我發誓我真的嘗試過
If this is goodbye
如果這就是再見
Then girl I'm so sorry
女孩,我很抱歉
For all the times I lied
為我一直以來說的謊道歉
 
But people can make some mistakes
但是人都會犯錯
They can learn, they can change
他們會從錯誤中學習,他們可以改變
But I know all it takes is some time
但我知道這需要一些時間
But if it's too late then I guess
但是,如果為時已晚,我想
That I wish you the best
我會給妳我最好的祝福,希望妳一切順利
I hope we'll meet somewhere down the line
我希望我們還能在未來相見
If this is goodbye
如果,這就是再見
 
Follow ANTH on:
Snapchat: anth.melo

 


 

77.jpg

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Luke'sWay 路克 的頭像
    Luke'sWay 路克

    #nostorynomusic

    Luke'sWay 路克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()